Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

NORDIC HIIT CAMP.

Vill du komma i form? Och göra det nu? Testa Nordic HIIT Camp i Maj, som tagits fram av min PT Cai Denny. Träna utomhus och lär dig nya roliga övningar som get resultat. Programmet är en blandning av Crosstraining och HIIT (hög intensiv intervall träning). Bästa sättet att få din kropp tight till sommaren och för livet.

På fredag ​​träna vi med pilates bollarna. Jag älskar att Cai varierar min training – hjälper vekligen med motivationen! Vi körde the plank, 30 sekunder på den största bollen. Bra för magen… you’ll feel it.

JUICE & THE DRESS

Mina bästa vänner är mina största treasures i livet. Jag är väldigt blessed att ha många bra… och igår firade jag en av dom Anna Sjödin med lite wedding shopping inför hennes bröllop i Augusti. Vi träffades under mina tidiga år New York och då var vi unstoppable – våra veckor bestog av event jobb, mysiga bruncher i Nolita, promenader i Central Park, billig shopping på Century 21, och vi var ofta dom sista att lämna Goldbar och Tenjune. Japp, those were the days. Men nu lämnar vi memory lane och återvänder till helgen! Vi hitta den perfekta brudklänningen på Södermalm och hade även tid att prova på våra tärnklänningar, mycket produktivt team.

Anna servera lite juice från froosh innan vi börja och det var tur det, vi behövde verkligen energi för denna heldag.

STEG I RÄTT RIKTNING

Har en ny rutin! Morgon powerwalks innan frukost – slänger mig iväg så fort jag vaknar för att kunna äta frukost en timma efter jag stigit upp. Promenerar i ca. 45-60 minuter men det beror på min energinivå och dagens schema.

Downloadat en massa gryma ljudböker och musik till min iPod.

Just nu jobbar jag på en transformation story till Augusti numret av Wellness Aftonbladet – vill bli tightare!  En power walk på morgonen sätter tonen för hela dagen… och startar fettförbränningen! Sounds good to me…

Jag dricker 50cl vatten (med mina probiotika) innan jag hoppar i träningskläderna och sen när jag kommer tillbaka blir det gröt med pumpafrön, linfrön, kanel, och mandelmjölk. Tar en smoothie, juice eller frukt sen mellan frukost och lunch. Denna frukosten ger mig 25 gram protein vilket jag behöver nu.

Tips: Promenera med en kompis. Jag planerar en walk med denna fitness tjejen från Nordic Personal Training snart…

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Mode
Emma Danielsson
Lifestyle
Susanne Barnekow
Lifestyle
Sophia Anderberg
Home
34 kvadrat
Hälsa
Joanna Swica
Lifestyle
Evelina Andersson
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Cassandra Lundgren
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Cassandra Klatzkow
Home
Jannike Ebbing
Lifestyle
Sara Che
Mode
Mathilda Weihager
Lifestyle
Emelie Walles
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Tyra-Stina Wilhelmsson
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Imane Asry
Lifestyle
Fanna Ndow Norrby
Hälsa
Jenny Sunding