Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

STEG I RÄTT RIKTNING

Har en ny rutin! Morgon powerwalks innan frukost – slänger mig iväg så fort jag vaknar för att kunna äta frukost en timma efter jag stigit upp. Promenerar i ca. 45-60 minuter men det beror på min energinivå och dagens schema.

Downloadat en massa gryma ljudböker och musik till min iPod.

Just nu jobbar jag på en transformation story till Augusti numret av Wellness Aftonbladet – vill bli tightare!  En power walk på morgonen sätter tonen för hela dagen… och startar fettförbränningen! Sounds good to me…

Jag dricker 50cl vatten (med mina probiotika) innan jag hoppar i träningskläderna och sen när jag kommer tillbaka blir det gröt med pumpafrön, linfrön, kanel, och mandelmjölk. Tar en smoothie, juice eller frukt sen mellan frukost och lunch. Denna frukosten ger mig 25 gram protein vilket jag behöver nu.

Tips: Promenera med en kompis. Jag planerar en walk med denna fitness tjejen från Nordic Personal Training snart…

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
1kommentarer
  • Hej tack för fin blogg. Undrar vilka probiotika du tar. Tycker det är så svårt att veta vilka behöver hjälp. Gröten.. Är det havre? Har lite svårt att hitta en mättande frukost i rawfood. Är van att äta mycket 🙂 behöver hjälp med det också 🙂

    Karin 2013-04-30 20:21:00
    Svara
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Mode
Imane Asry
Hälsa
Joanna Swica
Lifestyle
Sophia Anderberg
Home
Jannike Ebbing
Lifestyle
Emelie Walles
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Emma Danielsson
Home
34 kvadrat
Lifestyle
Evelina Andersson
Hälsa
Foodjunkie
Lifestyle
Cassandra Lundgren
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Cassandra Klatzkow
Lifestyle
Sara Che
Mode
Mathilda Weihager
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Tyra-Stina Wilhelmsson
Mode
Fanny Ekstrand
Lifestyle
Fanna Ndow Norrby
Hälsa
Jenny Sunding